‘’Yaşamak acı çekmek demektir ve hayatta kalmak açıda bir anlam bulmak demektir. Herkes bu anlamı kendi bulmalıdır ve bu cevabın gerektirdiği sorumluluğu kabul etmelidir. Bunu başaran insan,tüm aşağılayıcı durumlara rağmen büyümeye devam edecektir.,,