Hayat başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa , insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiç bir zaman kapatmıyordu
Biz kadınlar sizi kusurlarınızdan dolayı sevmesek ne halde olurdunuz acaba? Biriniz bile evlenemezdiniz . Kısmetsiz bekarlar ordusu haline gelirdiniz . Gerçi sizin açınızdan pek fark etmezdi. Günümüzde evli erkekler bekar gibi, bekar erkekler evli gibi yaşıyor