Destan Özcan

Destan Özcan
Gerçeklerin dünyasında kötülerin cezalandırılıp iyilerin ödüllendirildiği falan yoktu. Başarı güçlüye veriliyor, yenilgi zayıfın eline tutuşturuluyordu . Hepsi bu.
Sayfa 229·Kitabı okudu
Reklam
-Bunu gece günlüğüme yazacağım. - Neyi - Ateşten yananın ateşe doymadığını
Sayfa 226·Kitabı okudu
-Peki ya sanat? - Sanat bir illettir. -Aşk ? - Aşk bir yanılsama
Sayfa 224·Kitabı okudu
Hayat başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa , insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiç bir zaman kapatmıyordu
Sayfa 215·Kitabı okudu
Biz kadınlar sizi kusurlarınızdan dolayı sevmesek ne halde olurdunuz acaba? Biriniz bile evlenemezdiniz . Kısmetsiz bekarlar ordusu haline gelirdiniz . Gerçi sizin açınızdan pek fark etmezdi. Günümüzde evli erkekler bekar gibi, bekar erkekler evli gibi yaşıyor
Sayfa 203·Kitabı okudu
Reklam