Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini , sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor,ne de bir şey biliyorum; ondan başkada bir şeyim yok zaten!