Gerçi dünyadaki bütün işler değersiz, başkaları istiyor diye kendi tutkusunu , kendi gereksinimini dikkate almadan,para , onur ve başka şeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanin biridir
Aşk olmasa hayatın ne anlamı olur? Işık vermeyen büyülü bir fener gibi! Küçük lambayı içine koyar koymaz, beyaz duvarında rengarenk imgeler görünür sana!
İnsan aslında karmaşık bir varlık değil . Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki,ondan kurtulmanın her yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı!