Evet biliyorum,aşk, dostluk kadar ince eleyip sık dokumaz. Çoğu zaman gözü kördür. İnsana değerleri için aşık olunmaz, doğrudur. Fakat aşık olmak içinde bir şey, belki çok az bir şey, anlatilamayan , adı olmayan bir şey gerekir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Duygulusun. Ama bir kumru gibi.Başını kanadının altına sokuyor ve öylece kalıyorsun. Bütün hayatın tavan arasında ötmekle geçirebilirsin. Ama ben öyle değilim. Bu kadarı bana yetmez. Ben başka şeyler istiyorum. Ama nedir bu şeyler bilmiyorum. Sense bana neyi istediğimi söyleyemezsin . İstediğim şefkat değil ki benim... Onu herkes verebilir .
Her ne kadar aşkın ele avuca sığmaz bir şey şey, insanı durup dururken hasta eden bir illet olduğu söylenirse de onun da her şey gibi kendine göre nedenleri ve kanunları vardır .Bu kanunlar henüz layıkıyla incelenenememiştir. Çünkü aşka düşen bir insanın kendi ruhunda filizlenen bu duyguyu, gözlerini kapayan büyüyü bir bilgin gözüyle seyretmeye vakti yoktur . Kalbinin ne zaman ve nasıl hızla çarpmaya başladığını, nasıl birdenbire kendini feda edebilecek kadar güçlü bir bağla bağlandığını, nasıl kendisini unutup sevgisiyle bir olduğunu, zekasının nasıl uyuduğunu ya da alabildiğine incelediğine , iradesinin, düşüncesinin nasıl esir olduğunu, dizlerinin nasıl titrediğini , ateşinin nasıl yükselip gözlerinin nasıl yaşla dolduğunu göremez...