Bazı insanların bana kötü davranması bana zevk veriyor. Diyorum ki, evet bu. Lütfen daha fazla yap. Bu davranışını devam ettir. Aferin sana. Bilirsin, bazen sebepler gerekir. Seni içimden atmak için sebeplerim olmalı değil mi? Yüce gönüllü olduğum için değil tekmeyi basarken acaba dememek için katlanıyorum sana. Aradaki farkı anlayacak beynin de yok zaten. İçimde heterojenlikler var. Beni sana karşı empati yapma isteğimden kurtardığın için teşekkür ederim. Bana kötü davranarak ruhumda sana karşı bağladığım prangaları çözüyorsun.