Tess Gerritsen’ın kitapları içinde en az beğendiğim bunoldu. Yine sürükleyiciydi ama çok uzattı katil dıdısının dıdısı çıktı ve tatmin etmedi. Neyse ki kitap güzel bitti
Öncelikle kitabı bitirmeyi başaranları tebrik ediyorum. Benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Ne kadar zorlasam da devamını getiremedim. Bomboş bir anlatım. Geride kalanlara başarılar diliyorum:)