d

d
@dfgjj
"Bilmiyor musun ki, kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin."
Edebiyat
Reklam
"İşten eve dönen erkekler, midesi olan ve karnını doyurması gereken varlıkların sadece kendileri olduğunu zannederler."
Edebiyat
"Beğenmek sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek."
Edebiyat
"Kim olduğunu bilmiyorsan kendin olabilmen mümkün değildir."
Edebiyat
" - Denizci gibi konuşuyorsun, ama denizci değilsin. -Konuşmam denizcilerinki gibiyse ben de denizci sayılırım. "
Edebiyat
Reklam