Kitap öznesi unutulmuş, bir mana içermeyen cümlelerle dolu, öyle ki anlaşılmıyor. Belli ki çeviriden kaynaklı bir sıkıntı var. Onun için yazarla ilgili bir yorum yapamıyorum, okuduğum kadarıyla gereksiz dramatize eden bir yazara benziyor ama anlamsız cümleler o kadar çok ki bitirmedim kitabı. Hiç mi kontrol etmediniz arkadaş, naptı bu çevirmen İngilizce bilmiyor mu? Çok ilginç gerçekten....