dgyeg

dgyeg
@dgyeg
"İnsanlığın seviyorum, dedi ama ilginçtir ki insanlığı bir bütün olarak sevdikçe, insanın kendisini daha az seviyorum."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Herkes gibi olmayın; tek başınıza kalsanız bile öyle olmayın."
"Her birimizin dünyada tüm olup bitende suçu var şüphesiz."
"Çünkü acı çekmek yaşamın ta kendisidir."
"Yakınlarımı nasıl seveceğimi hiçbir zaman bilemedim. Bence özellikle yakınlarını sevmek, yabancıları sevmekten daha zordur."