Kastilya Kralı Alfonso, gökbilimcilerle yaptığı bir
sohbette şöyle demişti: "Eğer Tanrı, kainatı yaratırken bana danışsaydı
ona sadelik önerirdim!" :))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Spinoza der ki, insanın tutkuları olmaması olanaksızdır, ama belki adam, ruhunda o kadar mutlu düşünceler yaratır ki, tutkuları bunların yanında pek küçük kalır. Zahmetli yollarında onu izlemeye kalkışmadan, onu taklit ederek, müzik, resim, sohbet gibi elimizde olan mutluluklardan öyle büyük bir hacim oluşturabiliriz ki, yanında kederimiz küçücük kalır."
"Bir insanın sabırsızlığı ve huysuzluğu bazen uzun süre ayakta kalmış olmasından ileri gelir; huysuzluğu üzerinde akıl yormak yerine ona bir iskemle verin." :))