Herkesin hayatında pişman olduğu bir şeyler vardır ya benimde en çok pişman olduğum şey üniversiteyi yarıda bırakmaktı🌹 keşke bırakmasaydım meslek sahibi olasaydım diye çok kızdım kendime… Galiba Rabbim beni duydu üniversite affı çıkacakmış sizden rica ediyorum dua edin benim için dualarınızı bekliyorum:)