Nisa Nur

Herkesin hayatında pişman olduğu bir şeyler vardır ya benimde en çok pişman olduğum şey üniversiteyi yarıda bırakmaktı🌹 keşke bırakmasaydım meslek sahibi olasaydım diye çok kızdım kendime… Galiba Rabbim beni duydu üniversite affı çıkacakmış sizden rica ediyorum dua edin benim için dualarınızı bekliyorum:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir göz atmanızı öneririm 😁

Nisa Nur

@di1darnisa
·
instagram.com/nisa.nnyumaklar... Örgülerimi ve el emeğimi paylaştığım sayfam takip edip destek verirseniz çok mutlu olurum🌸
1000Kitap
instagram.com/nisa.nnyumaklar... Örgülerimi ve el emeğimi paylaştığım sayfam takip edip destek verirseniz çok mutlu olurum🌸
1000Kitap
Ben papatyalara aşığım... Ama nedense hep ben kendime aldım 💐
#filistin🇵🇸 #ozgurolanadek #sumudfilosu
Filistin