Günümüz dünyasında kadınlara verilecek değerin giderek azaldığını düşününce hepimiz bir annenin evladı olduğumuzu unutuyoruz aslında. Erkekde olsak kadında olsak bir annenin evladı olmak ve bunu düşünerek yaşamak çevremizdeki diğer kadınlara vereceğimiz değerin kat ve kat artması için yeterli bence. Çünkü anne olmak sadece insanlar için değil Allah katında da en yüksek mertebe.
Bende anneyim iki tane Rabbimin emaneti oğlum var. Henüz çok küçükler dünyanın kirli yüzünü görmediler daha ama ben elimden geldiğince onlara sevgiyi, saygıyı, anlayışı,adaleti, dini, İslami ve en önemlisi insan ve hayvan sevgisini aşılamaya çalışıyorum. Çünkü biliyorum ki bugün ben varım ama yarın belkide olmayacağım onlarda ben yokkende insanlara hayvanlara sevgiyle yaklaşsınlar onlara en güzel şekilde davransınlar istiyorum. Ve ben alım yetiştiren bir anne gibi olmak istiyorum...
Hayatımda okuduğum kitapların içinde etkilendiğimi söyleyebileceğim nadir kitaplardandı.... Her annenin, anne olmak isteyenin, anne olamasada dünyaya katkısı olabileceğini düşünen herkesin okumasını isterim.
Allah'a emanet olun