Buraya geldiğimde depresyondaydım ,şimdi gururla açıklıyorum ki deliyim.Dışarda tıpatıp herkes gibi davranacağım, süpermarkette alışveriş yapacağım ,eş dost ile önemsiz konularda çene yarıştıracağım,televizyon seyrederek değerli zamanlar harcayacağım. Ama bileceğim ki ruhum özgürdür.Hayaller kurabilirim