“Gençler bir tek kendileri genç oldu sanıyorlar. Bir onların hayatı var sanki, biz hiç yaşamadık, biz hiç genç olmadık, hiç
hata yapmadık. Ben de anamdan böyle iki büklüm ihtiyar doğmadım. Herkesin anlatacağı bir hikâyesi var işte. İster beğen
ister beğenme.”
“Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup
gidiyor burnundan, elinden, üzerinden.
Kasvet öyle değil
ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.