Kemal Sayar'la tanışmamı sağlayan kitap. Bölümüm dolayısıyla kendisini ve düşüncelerini takip ederdim fakat kitabını okuma şansını yeni edindim.
Kitabı okurken aynada birebir kendimi görüyor gibiydim. Ki bunun sadece bana özel olmadığını, yaşadığımız yüzyıldaki tüm insanlar için geçerli olduğunu düşünüyorum.
Hayatı çok hızlı yaşıyoruz ve hep bir şeylere yetişme çabası içindeyiz. İşte kitap bu konuda bize diyor ki 'bir düşün neye yetişmek için bu kadar hızlısın, her yerdesin ama neden kendinde değilsin? Kendini dinlemek için neden vakit ayırmıyorsun?' Evet en büyük sorunlarımızdan biri işte bu. Niye bu hızda her şeyi sömürüyoruz ama kendi benliğimizi hiçe sayıyoruz?
Yazarın dediği gibi:
"Bu hayattan bir defa geçeceksin."