Kazimrah

Kazimrah
@diclessu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
5/10
·240 syf.·
2025 12. kitabı
Yazar smut yazmak için seri yazmış resmen. Fantastiğin içine aşk katılmasını seviyorum, tam tersini değil. Spoiler Yani son savaş sahnesi 3 dakikalık bir olay örgüsüydü resmen. Hani biraz daha çarpışma görseydik keşke. Zaten kitabın başından itibaren atlayarak okudum. Ünlü fantastiklerin birleşip özetini çıkarmış yazar ama bolca da smut eklemiş bunu yaparken. Olmamış. Daha çok fantastik okumak isterdim çünkü aslında güçlü bir ana konusu vardı ama işlenilememiş malesef ki. Potansiyeli harcanmış. Sevdiğim ve önereceğim bir seri olmadı. Sonraki kitaptaki çifti merak ediyorum ama devam eder miyim emin değilim. Bolca spoilerlı inceleme Kitap Gavriel’in Adara’yı kaçırdığı yerden devam ediyor. Bir bakıyoruz ki Evren gelmiş, bir bakıyoruz ki kendi krallıklarına dönüyorlar. Bir anda evleniyorlar ve Gavriel saldırıyor. Jorah ölüyor. Gavriel ölüyor . Ve mutlu sona ulaşıyorlar . Son
Fantastik
Zehir ve Yemin KrallığıHolly Renee · Lapis Kitap · 202542 okunma
Hayal kırıklığı
5/10
·504 syf.·
2025 11. kitabı
Spoiler Ya o son 200 sayfa neydi ? Biz ne okuduk ? Bu nasıl bir son ? Kafamdaki soruların cevaplarını alamadım, hem de hiçbirinin. Maç gecesi sonrası ne oldu? Öncesinde ne oldu ? Bir anda zaman atlamaları oldu . Herkeste bir sır , bir gerçek öğrenme … Ya ne oluyoruz ???? Karam ile Karaca’nın arası düzeldi mi yoksa düzelecek mi , Melisa’ya ne oldu ? Ya tamam yalancılardı da neden bir tek Melisa yalnızların çocuğu gibi unutuldu ? Peki Asiye hanım ??? Ya bu kadın yaşıyordu ve Behzat bilmiyordu ya da biliyor muydu ? Ben mi mal oldum okurken ? Maç sonrası bir röportaj gazeteciler sahnesi var ve o sahnede ne oluyor cidden ? Yaz yaz bitmeyecek o kadar saçmalıklarla doluydu ki son , gerçekten okumamak daha mantıklıydı ama işte insan yapamıyor okumadan . Ve söylemeden geçemeyeceğim, çok fazla ama çoookkk fazla devrik cümle var seri boyunca . Hayatımda hiçbir kitap serisinde bu kadar anlamsız devrik cümleler okumamıştım. Rahatsız ediciydi. Ve faraday kafesi bölümünün bölünerek sonradan biz okurlara sunulmasını beğenmedim . Önceden internet üzerinden okuduğumda daha iyiydi . Ve galiba bazı bölümlerde bazı sahneleri azaltılmış, eksik gibiydi sanki bazı yerler. Çok sevdiğim bir serinin böyle bitmesine çok üzüldüm.
Siyam 4 - MareBeyza Aksoy · Epsilon Yayınları · 20241,014 okunma