Kazimrah

Kazimrah
@diclessu
Hayal kırıklığı
5/10
·504 syf.·
2025 11. kitabı
Spoiler Ya o son 200 sayfa neydi ? Biz ne okuduk ? Bu nasıl bir son ? Kafamdaki soruların cevaplarını alamadım, hem de hiçbirinin. Maç gecesi sonrası ne oldu? Öncesinde ne oldu ? Bir anda zaman atlamaları oldu . Herkeste bir sır , bir gerçek öğrenme … Ya ne oluyoruz ???? Karam ile Karaca’nın arası düzeldi mi yoksa düzelecek mi , Melisa’ya ne oldu ? Ya tamam yalancılardı da neden bir tek Melisa yalnızların çocuğu gibi unutuldu ? Peki Asiye hanım ??? Ya bu kadın yaşıyordu ve Behzat bilmiyordu ya da biliyor muydu ? Ben mi mal oldum okurken ? Maç sonrası bir röportaj gazeteciler sahnesi var ve o sahnede ne oluyor cidden ? Yaz yaz bitmeyecek o kadar saçmalıklarla doluydu ki son , gerçekten okumamak daha mantıklıydı ama işte insan yapamıyor okumadan . Ve söylemeden geçemeyeceğim, çok fazla ama çoookkk fazla devrik cümle var seri boyunca . Hayatımda hiçbir kitap serisinde bu kadar anlamsız devrik cümleler okumamıştım. Rahatsız ediciydi. Ve faraday kafesi bölümünün bölünerek sonradan biz okurlara sunulmasını beğenmedim . Önceden internet üzerinden okuduğumda daha iyiydi . Ve galiba bazı bölümlerde bazı sahneleri azaltılmış, eksik gibiydi sanki bazı yerler. Çok sevdiğim bir serinin böyle bitmesine çok üzüldüm.
Siyam 4 - MareBeyza Aksoy · Epsilon Yayınları · 20241,015 okunma
Reklam