Didem Akmeşe

Didem Akmeşe
@didemmakmse
Hayat bir mucizedir. Sadece inan!
Hiç bir şey pes etmeyen ufacık bir umuttan daha değerli değildir 💖
Reklam
Günümüzde asıl kahramanlık şu bence: hiç bir şeyi içine atmamak, içinden geleni yapabilmek. İçinden geleni söyleyebilmek…
Herkes kendine yakışanı yapıyor… Eskiden davranışları üzerdi beni insanların. Şaşırırdım yapılanlara. Ama şimdi herkes kendine yakışanı yapıyor deyip geçiyorum.
Kendi rengini gerçekten fark eden insan, başkasının parlamasından rahatsız olmaz. Çünkü bilir… Işık paylaştıkça azalmaz, çoğalır. 🌸
Geciken şey, kaybolmuş değildir; vakti gelmemiştir.
Reklam