Didem Akmeşe

Didem Akmeşe
@didemmakmse
Hayat bir mucizedir. Sadece inan!
Günümüzde asıl kahramanlık şu bence: hiç bir şeyi içine atmamak, içinden geleni yapabilmek. İçinden geleni söyleyebilmek…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes kendine yakışanı yapıyor… Eskiden davranışları üzerdi beni insanların. Şaşırırdım yapılanlara. Ama şimdi herkes kendine yakışanı yapıyor deyip geçiyorum.
Kendi rengini gerçekten fark eden insan, başkasının parlamasından rahatsız olmaz. Çünkü bilir… Işık paylaştıkça azalmaz, çoğalır. 🌸
Geciken şey, kaybolmuş değildir; vakti gelmemiştir.
Hiç bir zaman emin olamayız ki. O yüzden deneyelim ve öğrenelim. Görmek, görmediğimiz bir şeyi merak etmekten iyidir.