Dicle Ceren Olcay

Dicle Ceren Olcay
@dido_cer
"Her şey olması gerektiği gibi ..."
Yat uyu ! ... Bu tatlı kış gecelerinde ...
Reklam
Her şeyini özlüyorum ... 🖤
Sevmediğini bilsem de Ben gene sana vurgunum .