Aslında bize uygun olanı sevmek kolaydır. Zor olan, bize benzemeyenleri, istediğimizi yapmayanları sevebilmektir. Birini seni mutlu ettiği için değil, yalnızca kendi başına varolduğu için, bir başkası gibi değil, kendisi gibi olduğu için sevebilmek zordur.
Evet sözcükler güçlüdür.
Ve eğer kadınların kalbine giden bir yol varsa, inanın bana, sözcüklerden geçer.
Hatta o yol sözcüklerle döşelidir.
Başka hiçbirşey doğru bir sözdizimi kadar bir kadının başını döndüremez.
Tıpkı tılsımlı sözcüklerin masalların kapısını açması gibi...