Kayıyor ayaklarımız ahir zaman uçurumlarına, tut bırakma bizi ne olur Allâh'ım.
Aklıma en çok Seni tefekkürü...
Kulaklarıma en çok Seni duymayı..
Dilime en çok Seni anmayı...
Kalbime en çok Seni zikretmeyi nasip et ne olur?
İsmi azam hürmetine...
Rasulün hürmetine..
Ali ve ashabı hürmetine...
Yarattıklarının içinde en çok sevdiklerin hürmetine..
Senin için en değerlim dediğin ne varsa onun hürmetine...
Yetimler hürmetine..
Bizleri bağışla. 🤲