Birini iterken dikkatli ol. Çünkü bazen farkında bile olmadan hayatında en çok sana bağlı olan insanı uzaklaştırırsın. İnsan, kendi isteklerinin peşine düşerken en değerli kişiyi incitebilir. Bazen egomuz yüzunden kırdığımız o kişi, aslında hiçbir zaman bizden vazgeçmeyecek olandır. Ve yıllar sonra geriye dönüp baktığında şunu fark edersin. Kaybettiğin kişi seni en çok seven, en çok anlayan ve en zor zamanında bile yanında duracak insandı. Biz çoğu zaman geç anlarız bunun değerini. İnsanı en çok pişman eden şey, kötü birini gitmesi değildir. Gerçekten iyi birini kendi ellerin ile itmiş olmaktır. Bu yüzden kalbinde yeri olan insanlara hoyrat davranma. Çünkü bazen bir adım geri çekilmek, bir ömür sürecek bir boşluk bırakır. Ve unutma, herkes gider. Ama seni gerçekten seven biri kolay kolay gitmez. Sen onu itmedikçe..
(Alıntı)