Konfüçyus'a göre insan, "Öğrenen hayvandır."
Platon'a göre insan, "Toplumsal hayvandır."
Aristo'ya göre, "Düşünen hayvandır."
Heraklitos'a göre insan "Tartışan hayvandır"
Kant'a göre insan "Eleştiren hayvandır"
Nietzsche'ye göre, "Düpedüz hayvandır"
Size göre insan nedir?