"İçimden bu mürekkep karanlığına bir şiir bırakmak istedim. Odasında yapayalnız bekleyen çocukluğuma bir ağıt belki de. Her şeyin devrimini yaratan o mavi gözlere fısıldamak istedim. Bu koca evrenin içinde bir yerde belki de bir şekilde denk gelir de yazdıklarımı kulaklarına fısıldar diye."