dila

“Her şeyini kaybettin. Bırak, her şeyin olayım.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Binlerce yıldız var. Binlerce yıldıza kucak açıyor gökyüzü, bir tek beni kabul etmiyor."
"Kül olmak istedim. Yanmak istedim. Kor olmak istedim. Sönmek istedim."
"Gecenin bir yarısı uyanıp karşısına dikildiğim aynaların yansımasında her defasında yalnızca kendi hayatıma sapladığım bıçağın izini, bir çocuğun vicdanını yitirmiş katilin kirli gözyaşlarını izlemiştim. Çocukları öldürenlerin hiçbir masum yanı kalmıyordu, bunu da o gece öğrenmiştim."