Ana Tanrıçaları yıkıp Tanrı’yı tek ve erkek yaptığımızdan bu yana, tam 2000 yıldır, bir yandan günah çıkarıp bir yandan da namus kılığında dolaştırdığımız şehvetimiz adına, tarih öncesi taptığımız tanrıçaları ayaklarımızın altına alıyoruz. Tanrıçalarımıza yaptığımız her kötülük şeytanın zaferi.