İrem

İrem
@dilanirem
Geçmişin nöbetini tutmak da bir esaret biçimidir, insan o zindandan acısına gerçekten, yargılamadan tanıklık eden birilerini bulduğunda özgürleşebilir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Affetmek unutmak değil, sadece mütecavize duyulan öfke ve hıncın içimizden geçip gitmesine izin vermektedir.
Geçip giden bir dünyada dış koşullardan olabildiğince özgürleş. Söylenme makamında debelenip durma ya söyle ya da eyle
Hayatı olması gerektiği haliyle değil, olduğu haliyle sevmek…

İrem

, 2025 okuma hedefini ekledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
15/20 kitap - %75 tamamlandı
15 kitap okudu
20 kitap
3.623 sayfa
3 inceleme
30 alıntı