Toplumumuzda anlamak ve hissetmenin sıklıkla karıştırıldığını düşünüyorum. Hissetmek duygusal ve sezgisel düzeyde yaşanır, anlamak daha çok düşünce düzeyinde kalır. Kendini sevdirebilmek kolaydır, ama aslolan sevebilmek. Bazılarımız sevilme uğruna sevmeyi gözden çıkarabiliyorlar.
İnsanlardan korkarken, yani bilinçaltımızda onlara yönelik hak ettikleri ya da etmedikleri kızgınlıkları farkına vararak ya da varmayarak yaşarken onları nasıl sevebiliriz? İnsanları onları hissedebildiğimiz oranda sevebiliriz, tabii eğer kendimizi hissediyor ve hissettirebiliyorsak.