Dilan Yiğitoğlu

Dilan Yiğitoğlu
@dilanyigitogluu
Bu dünya üzerinde hiçbir şey anonim değildi. Asla bir kral bir dilenciyle aynı biçimde yargılanmamıştı, yargılanmıyordu ve yargılanmayacaktı.
Sayfa 345·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın, kendi gardiyanı olduğu bir hapishaneden kaçması çok zordu!
Sayfa 322·Kitabı okudu
Yalnızlığın da bir aşırı dozu vardı ve ben orada yaşıyordum. Oysa her şeye rağmen hayatta kalmayı başarmış olan, içimdeki insan, benzerlerine, yani diğer insanlara doğru gitmenin bir yolunu arıyordu. Ama içim, bir samanlığa benziyordu. Ve o samanlıkta kaybolmuş bir iğnenin, çıkış yolunu bulması çok zordu.
Sayfa 319·Kitabı okudu
Ne kadar kendimi ikna etmeye çalışsam da, insanların arasında kendimi asla güvende hissetmiyor ve onlara inanmıyordum.
Sayfa 318·Kitabı okudu
Yalnızlık derecem, tam da olması gerektiği gibiydi. İnternet, kitaplar ve ben… Belki bir de aynalar…
Sayfa 314·Kitabı okudu