Nedense şu cümleler döküldü aklıma okurken "en son kötülüğün kaldı bende, en son ben sevebilirdim seni".. Seni okumak sevgili Umay, kalabalığın içinde kimseye çarpmadan yürümek gibi..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Geç kaldın, yaşın geçti” gibi ifadeler yaşam tutkusu, heyecanı ve amacı olmayan insanların uydurduğu çöp kelimelerdir. Bir tutkuya başlamak için hiç bir vakit geç değildir..