spoiler var icinde bilginize
7/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2024 00:59
hikaye zamani: grisha serisini okumak hep aklimdaydi. ama almiyordum ve nedense sahip olasim vardi o yuzden okumuyordum da. sonra dilayla tanistim. kendisi tanidigim en buyuk golge ve kemik hateri, en buyuk da kargalar meclisi hayraniydi. oku diye de basimin etini yiyordu. ben de okuyacagim zaten once bi alayim diyordum. spesifik olarak "golge ve kemigi okumasan da olur bosver kargalar meclisinden basla" diyordu, ama ben enayi oldugum icin alacaksam evrenin ilk kitabindan almak isterim diyordum, eksik hissettiriyordu. sonunda gittim aldim golge ve kemik uc kitabi... dilanin dedigi her sey cikti (ozetlemek gerekirse: karakterler cok tip, yazi dilinde abartilacak bir sey yok, olaylar klise, ucuncu kitap guzeldi biraz ama) tamamen aynilarini dusundum ilk iki kitapta. ha bi de dila'nin ekstra yaratici esprisi "malyen ya hani gercekten mal" ya da ona benzer bir sey anladiniz ana fikri. heerr neyse. sonraa ilk iki kitabi okuyup ucten devam etmek yerine biraz kenara koydum. ilk ikiyi de zaten tasindigimiz sirada yanima aldigim dort kitaptan biri diye okumustum o kadar cabuk, yapacak baska bi seyim yoktu. sonra ben gecen gun kargalar meclisini aldim. (dila cok mutlu) e ama baslamam icin bu seriyi de bitirip rafa kaldirmak gerek. actim basladim. persembe ya da cuma olmasi gerek her neyse. okulda iste elli sayfa mi yuz sayfa mi ne okudum. sonra bugun basindan hic kalkmayarak bitirdim sukur ki. yine dila'nin dedigi gibi bu kitap guzeldi. ya da butun bunlari dusunmemin sebebi tamamen dila'nin bana kendi dusuncelerini asiri buyuk bir tutkuyla anlatmasi ve bilincaltima isledigi icin benim de dusunmem. bu kitaptaki twist baya iyiydi diye dusunuyorum. alina kendisi dillendirmeden once ben alina'nin morozova'nin (adi bu degildi galiba ama acip bakmaya useniyorum) torunu falan
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20154,802 okunma
9/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2019 52. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2019 00:42
Kim dedim ya bu Melike Acar? Öyküleri dedim acaba o yazdı da Nejat İşler sahipleniyor mu! Nejat İşler’in biyografisinin altında onunki var. Moda da oturuyor kedisi var, köpeği var. L-Manyak’ta çiziyor Leman’da çiziyor. Kitapla ne bağlantısı var? Facebook’tan baktım sonra 6022 takipçisi var. Arkadaş olarak eklesem takipçi olacağım. Bir kızılderilinin söylediği gibi “ yan yana yürüsek daha iyi” sonra düştü jeton Ben Hep Senin Yanındayım’ ın çizimlerini o yapmış . Senaryoyu yazdım hemen Gümüşlük’te gün batıyor, gökyüzü bakır rengi, her rengin olduğu bir masa, iyot, anason, balık kokuyor . “ İkinci kitap tamam” diyor adam, “ çizimlerini ben yaparım” diyor kadın...Pek ala olmuş çizimler de, öyküler de. İlk kitaba göre çok daha başarılı, çok daha akıcı, öykülerin çapına göre derinliği de var...Dilayla Kunduz’un kim olduğunu anlayınca gecenin kör yarısı sesli güldüm yeminle , ah şu yazarlar diye geçirdim içimden, sevdim ben, Ben Hep Senin Yanındayım’ı...
Ben Hep Senin YanındaydımNejat İşler · Mundi Kitap · 20191,321 okunma