"Bizden başka birbirini böyle köpek gibi sevip, böyle uzak, böyle yan yanayken bile binlerce kilometre ötede, böyle dip dibe ama apayrı kim var? Bir sen bir de ben. Biz bile diyemiyorum. Bir sen, bir de ben."
Acaba bir yerlerde son kez uykuya yatan insanlar var mıydı? Elbette vardı. Sabah uyanmayacaklardı ya da son kez uyanacaklardı; yaşadıklarının son günleri olduklarını bile bilmeden hayatlarına devam edecekler, belki de birçok şeyi erteleyeceklerdi
Bu onlar için acı bile olsa, ben bir anlığına onların yerinde olmak istedim.