Dilefrûz

Dilefrûz
@dilefruuuz
anlar, anılara dönüşecek. an’ını sev
İman, insanı insan eder. Belki insanı sultan eder. Öyle ise insanın vazife-i asliyesi, iman ve duadır
Sayfa 80
Reklam
Ne kötü şeydir Allah'ı tanımamak; O'nu inkar etmek, şeytanın saptırdığı kimseler hatta dostları olmak, cehennem azabını hak etmek, affedilmemek ve affedilme ihtimali bile bulunmamak...

Dilefrûz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2024 65. kitabı
Osman Nuri Topbaş
9.4/10 · 60 okunma