“Gerçek, hemde nasıl gerçek! Kurgunun hayattan daha gerçek olduğunu, daha doğrusu gerçeği anlamanın tek yolu olduğunu bilmiyor musunuz?”
Bilmiyormuş tabii ki!
“Bil o zaman bebeğim” dedim
“Akşam üstü deniz kenarında denizin hırçın dalgaları, gecenin karanlığında başımı omuzuna koyup uyusam keşke” dedi kadın
-peki ya bi daha uyanamazsan dedi adam.
“İşte mutluluk bu olsa gerek” dedi kadın.