"İnsan kucuk bir cocukken nasil muamele goruyorsa, hayat boyunca oyle davranir. En buyuk acilar genellikle insanin kendine cektirdigi acilardir. Kisi benligindeki iskenceciden hicbir yerde kurtulamaz."
Kendisini savunabilen bir yetiskin dayak yedigi zaman ona vuran cezalandiriliyor da kendisini savunamayan cocuk dövüldüğü zaman neden kimse cezalandirilmiyor?
Butun anne ve babalar kendi travmalarinin acisini, o travmayi asamadiklari ve cozumleyemedikleri, kendi anne-babalarinin o travmadaki sucunu tam manasiyla kabul edemedikleri takdirde cocuklarina cektirirler.