Gercek anlamda sahip oldugumuz tek sey, kendimizdir. Hayatta hic kimse yoktur ki onunla kurdugumuz iliski kendimizle kurdugumuz iliskiden degerli olabilsin.
Cocuk herhangi bir fedakarlikta bulunmak istediginde bunu kendi rizasiyla yapmalidir; baska turlu bir zorlama, bize fedakarlik degil, otorite karsisinda korkak, icten pazarlikli ve duzenbaz bireyler olarak geri donecektir.