Ölüm her an gelip beni bulabilir ama yasadigim surece ondan kacmak icin elimden geleni yapacagim. Elbette bir gun gelip beni yakalayacak ama o zaman da önemini yitirmis olacak.Önemli olan benim yasamimin ya da ölümümün başkalarını nasıl etikleyeceğidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yasamak dedigimiz sey, avucici kadar daracik bir yerde yaslanincaya kadar dönüp dolasmak mi demek? Baska hicbir sey yok mu? Dunya bu kadar mi yoksa baska turlu hayat mumkun mu?