25 yaşındayım, yaşadığım ilk acı değil belki ama bir kapının kapanmasının vermiş olduğu hüzün bambaşkaymıymış.Hele ki o kapının ardında güzel bir çocukluk geçirdiyseniz,hoş sohbetler kahkahalar attıysanız,her anı her dakikasını sevgi ile geçirdiyseniz daha zormuş o kapının kapanması.Artık o kapının kapanmış olduğunun bilmenin vermiş olduğu burukluk ile yeni büyüdüm. Büyük bir sınav bu ve ben bu sınavı geçmenin grurunu yaşamak istiyorum.Bana mavi mavi bakan gözleri bir kez daha gururlandırmak için değer büyümeye.