tired

Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma. Seversen hep kalbinde olurum, nefret edersen hep aklında.” Aragon
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ninnilerle uyutulması gereken bebeklerini,silahlarla susturulduğu bir dünyada susmak alçaklıktır!" MUHSİN YAZICIOĞLU
Üzülmek düşünmeni sağlar, Düşünmek delirmeni. Franz Kafka
"Korkma! Kimse aşktan ölmez. O işler sadece masallardadır. Bir de romanlarla filmlerde. Hangi ateş sonsuza kadar yanmış ki? Biraz tüter sonra sönersin. Birazcık acı çekeceksin. Ama bir ömür pişmanlık duymandan iyidir." Nazan Bekiroğlu ~ Mücellâ 🌸
~Hiçsizliğin mutlu sessizliği.✨