Bir gece sevgi duvarını aştık,
Düştüğüm yer öyle açık, öyle seçik ki.
Başucumda bi sen varsın, bi de evren.
Saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi.
Yalnızlığım benim, çoğul türkülerim,
Ne kadar yalansız yaşarsak, o kadar iyi...
Can Yücel 🌺
Güzel geceler