Uzun ve güzel bir yolculuğun sonuna geldim bu kitapla. Ve bir kez daha Ahmet Altan'a hayran oldum. Kitabı okumadım da yaşadım sanki. Her karekter içimde canlanıp yaşadı ve öldü gibi hissediyorum. Kitabı bitirmek, karakterlerle vedalaşmak acı verici olsa da bu seriyi okuduğum için çok mutluyum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk defa bir kitap hakkında inceleme yazıyorum ama bu kitap için bikaç cümle kurmadan geçemedim. Ahmet Altan seneler önce tanıştığım ve 1 kitaptan öte gidememe bahtsızlığını yaşadığım bir yazar. Bu kitabı niye daha önce okumamışım diye çok kızdım kendime. Her şeyiyle muhteşem bi romandı. Yazarın kurgusuna ve sayısı oldukça fazla olan karakterleri hiç sıkmadan birbiriyle harmanlamasına bikez daha hayran oldum. Okumayan varsa şiddetle tavsiye ederim. Emin olun ayırdığınız zamana fazlasıyla değecek.