Katherine,"Korku bizi bencilleştiriyor," dedi. Ölümden ne kadar çok korkuyorsak,kendimize, eşyalarımıza, güvenli alanlarımıza... bizim için tanıdık olan şeyleri o kadar çok tutunuyoruz. Yoğun milliyetçilik, ırkçılık ve dini hoşgörüsüzlük sergiliyoruz .Otoriteyi reddediyoruz, toplumsal ahlaki değerleri umursamıyoruz, kendimiz için başkalarından çalıyoruz ve daha materyalist bir hale geliyoruz. Gezegenin kaybedilmiş bir dava olduğunu ve hepimizin zaten sonunun geldiğini düşünerek çevremize karşı sorumluluk duygumuzu kaybediyoruz.