İçimizde şeytan var... Can kırıkları var. Nefret var, yalanlar var... Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor... Melankoli ve hüsran var... Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
Çekilin kardeşim peşimden
Bana ne hocam dünya işinden
Ye o ye
Dolduruşa gelmem dolmuşa binmem
Ecinni gibiyim harikayım ben
Ye o ye
.
.
.
Sertab Erener - O Ye 🥂