Yazarın okuduğum 3. Kitabı diğerleride güzeldi ama şuan favorim bu kitap okurken nevzat ve ekibi ile birlikte olayı çözmek harika gerçi bu sefer onlardan önce katili tahmin etsemde merakla okumaya devam ettim. kitabı bitirdikten sonra etkisinden çıkmam zaman aldı bazı kayıplar üzdü :( diğer kitaplarını da severek okuyacağımı düşünüyorum