Sesleri anlamak için kendimi zorlamıyorum.Alışıldık insan hali işte.Yerde yatan birini görsek elimizi uzatmıyoruz ki! Yerde düşen biz olsak uzatılan eli tutamıyoruz.Güvenemiyoruz.Ne hale getirdik dünyayı.Esef ki esef...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okudukça beni derin duygu ve düşüncelere sürükleyen bir kitap,ecdadımızın emanetlerine neler yaptığımızı düşündüren ,hislere ayna tutan bir kitap hiç bitmesin istiyorum ...
Bilen bilir İstanbul'a sevdamı..."İsimleri insanların karakterlerini etkiler"diyorlar,belki de o sebeple bu kadar çok sevdim ,bilemiyorum.O ki bir nazenin gonca,bir dil-efsun güzel,bir sırr-ı kadim belki de.Ya da Mecnun'un Leyla'sı,Kerem'in Aslı'sı,Tahir'in Zühre'si...Ne İsim vereceğimi bilemesem de önceden verilmiş bir ismi var zaten;şehirlerin ecesi.