"Ama kolay değildi, bir insanın canını almak. Karşınızdaki kim olursa olsun, ne kadar haklı olursanız olun, birini öldürmek, dünyanın bütün yükünü sırtlamak demekti."
"Eşkıyanın eskisi yenisi olmaz," diyerek itiraz ettim. "İkisinin de yaptığı zorbalık değil mi? Artık bırakalım bu edebiyatı . Yumrukla , tabancayla, bıçakla sağlanan üstünlüğün saygı duyulacak nesi var? Güce değil, adalete itibar etmek lazım."