kim kimi kurtarabilmişti şimdiye kadar? beni kim kurtaracaktı? “kurtuluş” dedim, “ankara'da bir mahalle.” fazlası değil. belki bir de bob marley'in en iyi şarkısı. daha fazla düşünmeye gerek yok. adı her yerde, kendisi yok. kurtulmaya gelmiyoruz bu dünyaya, daha da saplanmak için buradayız. dibine kadar. onun için çürüyor bedenlerimiz ölünce.
"seni anlıyorum" demek büyük bir yalandır. kocaman bir yalan. kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada. var olan en sağlam zırh insan vücududur. içindekileri en iyi saklayan kasa odur.