Buradakiler kadar pis kokan politikacıları hiçbir yerde asla görmediğime seni temin edebilirim, bunun sebebi belki de her birinin sırtında taşıdığı o yüz bin cesettir , belki de onları özel olarak pis kokutan şey o yüz bin cesedin kanıdır, belki de o yüz bin ölünün üzerlerine sinmiş olan ıstırabıdır.
İnsanın kendi kendisini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz.